Opinion Interior wyd. 3-cie.

Magazyn firmowy Opinion o tematyce

PRINTED INTERIOR DECORATION wyd. 3-cie.

Realizacja 

W najnowszym wydaniu naszego Magazynu przedstawiamy Państwu kilka realizacji, które pokazują, jak wszechstronne są zastosowania dekoracji podłogowych. Mogą stanowić istotny element wystroju wnętrza, być nośnikiem komunikacji brandu, a także elementem organizacji przestrzeni i ruchu w miejscach publicznych.
Poniżej kilka zdjęć z realizacji:
– dla Opery Śląskiej na potrzeby spektaklu „Don Desideriom” (foto: Opera Śląska),
– dekoracji podłogowych w jednej z galerii handlowych oraz w pomieszczeniach biurowych.

Produkt – Dekoracje podłogowe

Dekoracje podłogowe to rozwiązanie oferujące wielkoformatowe, niestandardowe grafiki lub plotowane kształty stosowane do spersonalizowania środowiska pracy, krótkookresowych prezentacji w aranżacji wnętrz, ekspozycji brandu na terenie biur i punktów sprzedaży oraz szeroko pojętej identyfikacji wizualnej. Za pomocą dowolnej grafiki, logo, tekstu, czy kształtów oraz systemów znaków kierunkowych możliwa jest poprawa funkcjonalności przestrzeni, nadanie jej spersonalizowanego charakteru dostosowanego do użytkowników, a także uzyskanie efektu spójnej niepowtarzalnej dekoracji w której podłoga stanowi ważny element designu wnętrza. 

 

W naszej ofercie znajdą Państwo szeroki wybór materiałów do aplikacji na podłogach: specjalne folie monomeryczne z laminatem, wykładziny podłogowe non woven carpet oraz print floor. 
Szczególnie interesującym rozwiązaniem na które chcemy zwrócić Państwa uwagę jest Print Floor.  antypoślizgowa wykładzina podłogowa PVC, która stanowi najlepsze rozwiązanie do pomieszczeń, których aranżacja i przeznaczenie są często modyfikowane. Poprzez możliwość wydruku indywidualnej grafiki, może być zastosowana praktycznie we wszystkich rodzajach wnętrz służąc jako dekoracja lub nośnik reklamowy. Dzięki swoim właściwościom technicznym doskonale sprawdza się w aranżacji podłóg w żłobkach, przedszkolach, szkołach, sklepach, biurach, obiektach użyteczności publicznej itp. Zastosowanie pianki o grubości 2mm sprawia, że podłoga jest dodatkowym wyciszeniem wnętrza. Możliwe jest wycinanie fantazyjnych wzorów, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie bardzo ciekawy efektów dekoracyjnych. 
Print Floor jest jednostronnie powleczony spienionym PVC, odporny na rozciąganie, rozdarcia i zginania. Posiada właściwości antypoślizgowe, jest bezpieczny dla zdrowia. W przypadku ekspozycji silnie eksploatowanych zalecamy wersję pokrytą laminatem, co znacznie zwiększa odporność powierzchni na wodę, zabrudzenia i ścieranie. Aplikacja w niczym nie różni się od położenia wykładziny, jest szybka i łatwa.

Inspiracja: Galerie handlowe

W obecnym czasie konieczne jest dopasowanie szeroko pojętej oferty przestrzeni handlowych do oczekiwań coraz bardziej wymagającego klienta i nasyconego rynku. Eksperci zgodnie podkreślają, że w aspekcie coraz większej konkurencyjności rynkowej i ograniczonego tenant-mix centra handlowe muszą nieustannie dostosowywać się do rosnących i zmieniających się potrzeb klientów. Centrum handlowe to coraz częściej lokalna agora, miejsce spotkań, relaksu, spędzania czasu wolnego z rodziną i przyjaciółmi. Zmienia się zatem spektrum szeroko pojętego „customer experiance”.

Kluczem do sukcesu jest pełne zaopiekowanie się klientem – dostarczenie mu wrażeń i emocji, których nie da mu zakup w innych kanałach dystrybucji. Klienci chętniej odwiedzają obiekty, które są nowoczesne, bardziej przyjazne i w których mogą zaspokoić niemal wszystkie swoje potrzeby.
Galeria Handlowa Akropolis w Kłajpedzie na Litwie aranżacją food court i strefy chillout doskonale spełniła oczekiwania swoich klientów. W tej galerii handlowej dekoracje dosłownie rządzą!
Każda powierzchnia, od ścianach, podłóg, przez lampy i sufity a na elementach wyposażenia kończąc jest nośnikiem dekoracji. To jedna z bardziej odważnych, świeżych i piękne zaprojektowanych przestrzeni tego typu.