Opinion Interior wyd. 4-te.

Magazyn firmowy Opinion o tematyce

PRINTED INTERIOR DECORATION wyd. 4-te.

Nowoczesne, zdobione fantazyjnymi wzorami, nasycone kolorem. Tapety już od dłuższego czasu wróciły do łask. Są świetnym elementem dekoracyjnym, który ożywia wnętrza i wprowadza nutę elegancji.

Zmieniające się trendy na rynku dekoracji wnętrz i rosnąca potrzeba personalizacji w projektowaniu pomieszczeń biurowych, hoteli, biur, restauracji, galerii handlowych i pomieszczeń ogólnodostępnych przyciągają inspiracje i innowacje, które są wprowadzane przez architektów i projektantów wnętrz.

Poszukują oni nowych materiałów, aplikacji i rozwiązań, które zapewniają bogactwo wizualne, a jednocześnie pozytywnie wpływają na środowisko w oparciu o standardy zrównoważonej architektury, energooszczędności budownictwa i ochrony środowiska.

Jedną z dziedzin, którą trend ten odzwierciedla jest cyfrowy druk dekoracyjny, mający bezpośredni wpływ na wystrój wnętrz. Koncepcja druku cyfrowego wprowadza nowe rozwiązania na rynek, które mogą być oferowane w atrakcyjnych cenach, w odpowiednio krótkim czasie i miejscu, pomaga spersonalizować projekty poprzez możliwości wydruków na żądanie, w małych i dużych seriach w zależności od zapotrzebowania.

Fototapety obiektowe Opinion Interior spełniają wysokie wymagania jakościowe umożliwiające zastosowanie produktu w obiektach użyteczności publicznej jak również pod kątem rozwijających się trendów.

Posiadają następujące cechy:

  • możliwość personalizacji, są dostępne w krótkich indywidualnych seriach
  • są alternatywą dla tradycyjnych naturalnych rozwiązań stosowanych w aranżacjach wnętrz,

materiały są w 100% ekologiczne, posiadają certyfikat trudnopalności B1, posiadają certyfikaty higieniczne umożliwiające zastosowanie produktu w obiektach użyteczności publicznej, posiadają właściwości wyciszające, są wystarczająco trwałe.

Dzięki zastosowaniu fototapet obiektowych Opinion Interior możemy osiągnąć oczekiwany efekt finalny w pomieszczeniach komercyjnych i publicznych:

  • opowiedzieć swoją własną historię
  • podnieść wartość workplace branding
  • wpłynąć pozytywnie na środowisko work environment
  • podnieść konkurencyjność na rynku zarówno w stosunku do naszych klientów jak i pracowników