Zadaj pytanie doradcy

Zadaj pytanie doradcy

* pola obowiązkowe

Punkty sprzedaży

Nie pozwól klientowi zagubić się w Twoim punkcie sprzedaży.
Klient w punkcie sprzedaży skoncentrowany jest przede wszystkim na celu swojej wizyty. Może to powodować, że pozna jedynie niewielki fragment z bogatej oferty, którą możesz mu przedstawić, a tym samym stracisz szansę na intensyfikację sprzedaży.
Warto przemyśleć i zaplanować ścieżkę poruszania się klienta po sklepie w taki sposób, aby po drodze zobaczył to, co pomoże Ci sprzedawać (motywatory zakupu) oraz dodatkową ofertę, którą dla niego przygotowałeś. Ścieżka ta musi być przygotowana w sposób zapewniający klientowi wygodne poruszanie się po placówce.
Opinion pomoże Ci opracować ścieżki ruchu klientów oraz zadbać o właściwą nawigację i ekspozycję przekazów promocyjnych w placówkach.
Dotacje na innowacje. Inwestujemy w Waszą przyszłość.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013