Zadaj pytanie doradcy

Zadaj pytanie doradcy

* pola obowiązkowe

Punkty sprzedaży

Nawet najlepszy punkt sprzedaży pozostanie bezużyteczny, jeżeli nie przyjdą do niego klienci.
Stworzenie miejsca sprzedaży lub punktu obsługi klienta to spora inwestycja. Nie należy zatem pozostawiać przypadkowi, czy zostanie on zauważony i odwiedzony przez klienta. 
Opinion pomoże Ci wykonać trzy główne działania, dzięki którym szansa na odwiedzenie Twojego punktu sprzedaży przez klienta istotnie wzrasta.

1. Poinformuj klienta o lokalizacji punktu sprzedaży.
2. Wyróżnij się od konkurencji.
3. Motywuj klienta do wejścia.
Dotacje na innowacje. Inwestujemy w Waszą przyszłość.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013