Zadaj pytanie doradcy

Zadaj pytanie doradcy

* pola obowiązkowe

Rozwiązania

Wspieramy komunikację wizualną
klientów z branży bankowej  


Jeżeli nie miałeś jeszcze okazji nas poznać osobiście, to na pewno widziałeś efekty naszych prac. Są wśród nich na przykład brandowania sieci bankomatów i wpłatomatów Euronet, wyklejenia witryn w sieci placówek BGŻ. Wykonujemy też inne prace np. inwentaryzacje komunikacji wizualnej w placówkach bankowych, logistyka materiałów promocyjnych, print management.
O wszystkich naszych doświadczeniach chętnie opowiemy w kontekście projektów, które potrzebujesz zrealizować.

Poniżej przedstawiamy przykład rozwiązywania konkretnych zagadnień, z którymi borykają się osoby odpowiedzialne za sieci placówek bankowych.
 

Czego klienci nie lubią w placówce Bankowej

O 10 najbardziej nielubianych przez klientów zachowaniach bankowców w placówkach bankowych pisze Piotr Polak.
Są wśród nich między innymi niezarządzana kolejka, w której klient pozostawiony jest sam sobie, a także namawianie na ofertę dodatkową oraz zbyt długie prezentowanie tej oferty przez sprzedawców

Pomagamy rozwiązywać te problemy w sposób, który minimalizuje negatywne odczucia klientów w placówkach bankowych, ale przede wszystkim wspiera sprzedaż. Zobacz, jak dzięki Modullo możesz wpływać na klienta oczekującego na obsługę i przygotowywać go do oferty dodatkowej (cross-selling).

Polacy odwiedzają oddziały banków

„Dla wielu osób oddział jest podstawowym źródłem informacji o produktach bankowych.

69% ankietowanych mówi, że zanim zdecyduje się otworzyć konto, najpierw porównuje różne oferty. Tu uwaga: najcenniejsza jest opinia rodziny (60% odpowiedzi) oraz podpowiedź w banku (57%). Ludzie liczą na fachową pomoc bankowca. Aż 46% przebadanych mówi, że chce, żeby pracownik pomógł im dokonać wyboru rachunku. 32% ankietowanych charakteryzuje się większą  samodzielnością Twierdzą, że wystarczy, aby bankowiec przedstawił ofertę a oni sami wybiorą, Pozostali są o wiele bardziej wymagający. Co piąty klient (21%) chce, żeby pracownik wskazał najlepszy dla niego produkt.”
[więcej w Pulsie Biznesu, który opublikował wyniki badań TNS Polska na temat korzystania przez Polaków z placówek bankowych].

Zobacz, jak Modullo pomaga pracownikom placówek bankowych prezentować ofertę klientom.


 
Dotacje na innowacje. Inwestujemy w Waszą przyszłość.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013